سلام دنیا!

Web Designer چیست؟

یکی از روش‌های شایع در بازاریابی دیجیتال، تبلیغات بنری است. این شیوه از تبلیغات شامل طرح‌های گرافیکی در فرمت‌های مختلف مانند: تصاویر، متن، ویدئو و … می‌شود. این تصاویر گرافیکی در بخش‌های گوناگون سایت‌ها در مقابل دید کاربر قرار می‌گیرد. بعد از اینکه مخاطب بر روی بنر تبلیغاتی مورد نظر کلیک کند، به سایت تبلیغ‌کننده هدایت می‌شود.

جالب است بدانید که این نوع تبلیغات به صورت فیزیکی هم قابل اجرا هستند. نمونه فیزیکی تبلیغات بنری، همان بیلبوردهایی هستند که در سطح شهر نصب می‌شوند و شما بارها دیده‌اید اما چون این کار برای کسب‌وکارهای کوچک هزینه‌های فراوانی به دنبال خواهد داشت و از طرفی، تبلیغات در فضای آنلاین مزایای زیادی دارد بنابراین صاحبان کسب‌وکار به سراغ تبلیغات بنری در دنیای دیجیتال می‌روند.

یک بنر تبلیغاتی نوع خاصی از لینک هایپرتکست به شمار می‌رود. اگر در مورد نحوه‌ی کار کردن صفحات وب اطلاعات کافی داشته باشید حتما در جریان هستید که یک لینک متنی ابتدایی چگونه کار می‌کند. یک بیت از کد HTML، سرور وب را راهنمایی می‌کند تا وقتی کاربر روی قطعه‌ی معینی از متن کلیک کرد صفحه‌‌ی وب خاصی را بالا بیاورد. بنرهای تبلیغاتی اساسا همین کار را انجام می‌دهند. فقط نکته‌ای که اینجا وجود دارد این است که به جای متن، لینک در یک جعبه‌ی حاوی گرافیک (که معمولا با عناصر متنی همراه می‌باشد) و گاهی اوقات به صورت انیمیشن ظاهر می‌گردد.

آخرین مطالب

مقالات مرتبط

یک پاسخ

پاسخ دادن به یک نویسندهٔ دیدگاه در وردپرس لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همیار آکادمی

یادگیری مهارت های جدید

ورود به همیار آکادمی